Zwroty i reklamacje
Minimalna wartość zamówienia to 149 PLN (bez kosztów dostawy). Brakuje Ci jeszcze 149 zł.
Zwroty
Poniższa treść stanowi część Regulaminu strony.
7.1 „Jezierski” spółka cywilna odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży zakupionego przez konsumenta towaru, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014, poz 827).
7.2 Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania lub dostarczenia rzeczy. W takim przypadku należy wypełnić formularz zwrotu produktu, który jest jednocześnie oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
7.3 W powyższym przypadku zakupiony towar należy przesłać na adres: „Jezierski” s.c. 43-303 Bielsko-Biała, ul. Cieszyńska 132. Stan zwracanego towaru powinien pozwalać na jego dalszą sprzedaż. Klient ponosi koszt odesłania towaru.
7.4 Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (np. sprawdzenie co znajduje się w opakowaniu). Sklep ma prawo do potrącenia ze zwracanej kwoty uszczuploną wartość odesłanego towaru.
7.5 Po otrzymaniu towaru i spełnieniu warunków do prawidłowego zwrotu, „Jezierski” s.c. zwróci Klientowi kwotę zakupu.
7.6 Wszystkie produkty oferowane przez Sklep objęte są gwarancją producenta.
7.7 Klient jest zobowiązany zgłosić sprzedającemu wykryte wady produktu niezwłocznie po ich wykryciu. Zgłoszone wady produktu lub jego uszkodzenia przyjmowane są w postaci pisemnej, telefonicznej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. W celu rozpatrzenia reklamacji Sklep może poprosić Klienta o przesłanie dokumentacji fotograficznej, bądź poprosić o przesłanie na ustalony adres – na koszt Sklepu – reklamowanego produktu. „Jezierski” s.c. ma 14 dni roboczych na odpowiedź. Sprzedający odpowiada kupującemu na zgłoszoną reklamację na adres e-mail spod którego otrzymał reklamację lub/i na adres wysyłki towaru i/lub telefonicznie. W przypadku uznania reklamacji Sklep skontaktuje się z Klientem, żeby ustalić sposób odbioru reklamowanego produktu.
7.8 „Jezierski” s.c. odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży nie będącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie cywilnym.
7.9 Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38) odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:
– o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
7.10 Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.
7.11 W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, umowę kupna/ sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
Reklamacje
Poniższa treść stanowi część Regulaminu strony.
8.1 Reklamacje należy składać:
– telefonicznie pod numerem: +48 503 808 009
– e-mailem na adres: sylwia@eufloria.bielsko.pl
– pisemnie na adres:
„Jezierski” s.c
ul. Cieszyńska 132
43-303 Bielsko-Biała
8.2 Wszelkie reklamacje dotyczące doręczenia przesyłki kwiatowej dla indywidualnego Odbiorcy przez Euflorię rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia.
8.3 Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Reklamacje dotyczące składu lub jakości przesyłki kwiatowej rozpatrywane są wyłącznie w oparciu o dokumentację zdjęciową przesłaną przez Nadawcę lub Odbiorcę przesyłki kwiatowej. Reklamacje takie należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może zostać odrzucone.