Kwiaciarnia internetowa i stacjonarna w Bielsku | Eufloria Naturalnie

Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Jak złożyć i opłacić zamówienie?

  • Przez Internet – na stronie www.kwiaciarnia-bielsko.pl

  • Telefonicznie – pod numerem +48 515 121 888 (pon.-pt. 9-17, sob. 9-14)

  • Osobiście – w naszej kwiaciarni stacjonarnej w Bielsku-Białej przy ul. Cieszyńskiej 132 (godziny pracy jak wyżej)

  • Zamów przez stronę internetową i opłać za pośrednictwem PayU (karta płatnicza, BLIK, e-przelew) lub PayPal – jak w normalnym sklepie internetowym

  • Zadzwoń do nas – florystki przyjmą zamówienie, a zapłacisz albo BLIK-iem (podasz go podczas rozmowy) albo prześlesz nam mmsem lub mailem potwierdzenie przelewu

Nie wymagamy rejestracji. Ale zachęcamy, by to zrobić.  Dzięki temu skorzystasz z obniżki wszystkich cen o 5%. Po zarejestrowaniu/zalogowaniu pojawią się nowe, niższe ceny produktów. Poza tym, jeśli zostaniesz naszym stałym klientem (w co nie wątpimy 🙂), po zalogowaniu nie będziesz za każdym razem wypełniać wszystkich rubryczek – część z nich wypełni się automatycznie.

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 oraz w sobotę w godzinach 9-14.

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 oraz w sobotę i niedzielę w godzinach 8-14.

Czas realizacji

  • Podczas składania zamówienia wybierz jeden z dostępnych przedziałów czasowych:

    • od poniedziałku do piątku: 10-12, 12-14, 14-16, 16-18

    • w sobotę: 10-12, 12-14, 14-16

  • Zamówienia na śluby i pogrzeby możemy doręczyć o konkretnej godzinie – taką informację wpisz nam w “Instrukcjach specjalnych” formularza (w końcowej fazie procesu zamówienia). Nie pobieramy za to żadnej dodatkowej opłaty.

  • Jeżeli potrzebujesz realizacji w krótszym czasie, zadzwoń do nas. Znaczną część zamówień możemy zrealizować nawet już w 2-3 h.

  • W dni takie jak Dzień Babci, Walentynki, Dzień Kobiet i Dzień Matki kwiaty doręczamy przez cały dzień, starając się zachować wybraną porę, jednak nie jesteśmy w stanie jej zagwarantować.

Niestety nie – w niedziele, święta i dni wolne od pracy nie doręczamy kwiatów.

Gwarantujemy konkretną godzinę doręczenia w przypadku ślubów i pogrzebów. 

Jeżeli zależy Ci, aby kwiaty dotarły jak najbliżej konkretnej godziny, napisz nam o tym w „Instrukcjach specjalnych”. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania.

Tak, ale w tym wypadku skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat na tej stronie. Zobaczymy co się da zrobić 🙂

Od poniedziałku do piątku do godziny 14, w sobotę do godziny 12.

Miejsce doręczenia

Przede wszystkim w Bielsku-Białej. Za doręczenie na terenie naszego miasta nie pobieramy żadnej dodatkowej opłaty.

Natomiast w przypadku doręczenia w okolicznych miejscowościach, opłaty już pobieramy (względy ekonomiczne).

Jeśli więc chcesz zamówić przez internet kwiaty z doręczeniem poza Bielsko, wejdź do kategorii “Opłać dodatkowy transport poza terenem Bielska-Białej”, wybierz odpowiednią miejscowość i dodaj do koszyka. To wszystko 🙂

Poniżej lista miejscowości i ceny za doręczenie: 

Bestwina/Bestwinka 60 zł

Buczkowice 40 zł

Bystra 20 zł

Czechowice-Dziedzice 60 zł

Godziszka 50 zł

Grodziec 40 zł

Janowice 45 zł

Jasienica 20 zł

Jaworze 20 zł

Kozy 50 zł

Łodygowice 50 zł

Mazańcowice 20 zł

Meszna 35 zł

Międzyrzecze 20 zł

Pisarzowice 55 zł

Rudzica 45 zł

Rybarzowice 45 zł

Szczyrk 60 zł

Świętoszówka 40 zł

Wilkowice 20 zł.

Tak. W takich przypadkach, gdy nie mamy możliwości doręczenia do rąk własnych odbiorcy, kwiaty pozostawimy w recepcji/portierni lub w przypadku szpitali – pracownikom. Oczywiście powiadomimy o tym osobę obdarowaną.  

Doręczenie

Nie przekazujemy nikomu danych zamawiającego. Adresat otrzymuje jedynie kwiaty i bilecik z podaną przez zamawiającego treścią. Jeżeli nie podpiszesz się w bileciku, odbiorca nie będzie wiedział, od kogo jest przesyłka.

W takim przypadku skontaktujemy się z nią telefonicznie i uzgodnimy dalsze kroki – czy wyraża zgodę na pozostawienie kwiatów domownikom, współpracownikom lub sąsiadom. Bardzo często odbiorcy proszą nas o pozostawienie kwiatów pod drzwiami mieszkania, czy domu. Robimy tak wyłącznie w przypadku, gdy mamy pewność, że ktoś w ciągu kilkunastu, kilkudziesięciu minut wstawi kwiaty do wazonu z wodą. Róże zawsze doręczamy w fiolkach z wodą. Często zdarza się, że odbiorcy wolą odebrać kwiaty w naszej kwiaciarni (jesteśmy w doskonale skomunikowanym miejscu).

Produkty

Wszystkie mieszane bukiety i kompozycje ze zdjęć naszej kwiaciarni wykonaliśmy sami. Florystyka to sztuka tworzenia piękna, nie automatyczne kopiowanie. Z wielu względów nie da się więc wykonać identycznego bukietu czy kompozycji. Dlatego mogą w pewnym stopniu różnić się od tych na zdjęciach. 

Do bukietów i kompozycji mieszanych, poza kwiatami głównymi, dobieramy również sezonowe wg ich dostępności – tak, aby zachować charakter i wartość bukietu/kompozycji.

Jeśli jednak (z przyczyn od nas niezależnych) nie będziemy mieli wszystkich potrzebnych kwiatów do wykonania bukietu czy kompozycji zgodnie z pierwowzorem, skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy zastąpienie ich innymi. Gwarantujemy, że zmiana ta nie wpłynie ani na ilość kwiatów i dodatków, ani na wielkość czy wartość bukietu/kompozycji.

Zaręczamy jednak, że takie sytuacje zdarzają się rzadko. 

Oczywiście, że tak! Do każdej kompozycji możesz dołączyć bilecik – o jego treść zostaniesz poproszony w formularzu zamówienia. 

Kwiaty na pogrzeb

Tak, doręczamy kwiaty również na pogrzeb. Kwiaty możemy złożyć przy trumnie czy urnie lub przekazać je rodzinie osoby zmarłej. W formularzu zamówienia zostaniesz poproszony o przekazanie nam stosownych wskazówek. Kwiaty doręczamy około pół godziny przed rozpoczęciem uroczystości. 

Do kompozycji można dołączyć szarfę z podaną przez klienta treścią. W formularzu zamówienia zostaniesz poproszony o wpisanie treści. Za szarfę nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. 

Status zamówienia

Status zamówienia otrzymasz drogą mailową za każdym razem, gdy ulegnie on zmianie.
Najpierw otrzymasz maila potwierdzającego otrzymanie zamówienia. Kolejny mail będzie dotyczył zaksięgowania zapłaty i przyjęcia zamówienia do realizacji. Ostatni mail będzie dotyczyć informacji o zrealizowaniu zamówienia. 

W formularzu zamówień zaznacz opcję “Czy chcesz otrzymać bezpłatny SMS potwierdzający dostarczenie?”. Zaraz po doręczeniu kwiatów wyślemy Ci takiego SMS-a. Pamiętaj jednak, abyś w przypadku zagranicznego numeru telefonu, podał prawidłowo numer kierunkowy.